воскресенье, 17 сентября 2017 г.

         Теми проектів, які пропоную учням 5-а класу:

"Геометричні об'єкти в архітектурі", "Художня математика", "Організація правильного харчування", " Паралельні та перпендикулярні прямі в нашому житті"
      


Теми проектів, які пропоную учням 7-б та 8-х класів:

"Трикутник в українському орнаменті", "Трикутні форми в архітектурі та побуті", "Функціональні та нефункціональні залежності в реальному житті", Залежність тривалості життя від паління", "Залежність гальмівного шляху машини від її швидкості", "Використання графіків функцій при моделюванні одягу", "Графіки в мистецтві "
    

Проект складається з 4 етапів:

1.Актуальність теми.

2.Історична довідка.

3.Банк ідей.

4. Практичне використання або втілення( зроблене власними руками)

          ЗА БАЖАННЯМ МОЖНА ВЗЯТИ СВОЮ ТЕМУ!!!


1 комментарий:

  1. Вітаю вас. Дитині задали в школі завдання "Функціональні та нефункціональні залежності в реальному житті" - допоможіть жати відповідь (як це не смішно виглядає). Дякую.

    ОтветитьУдалить