воскресенье, 11 февраля 2018 г.

Дистанційний курс з алгебри в дев’ятому класі за темою: «Функція. Квадратична функція. Розв’язування раціональних нерівностей»

Запропонований дистанційний курс складено відповідно до діючої програми: «Математика. Програма для загальноосвітніх навчальних закладів 5 – 12 класи.» Автори: М.І. Бурда, Г.В.Апостолова, В.Г. Бевз та інші.
Дистанційний курс містить:
  • повні розробки до 12 занять з даної теми;
  • 4 тести (3 поточні, 1 підсумковий);
  • додатки, які можуть бути використані учнями як опорні конспекти протягом вивчення всієї теми або при повторенні матеріалу перед ДПА або ЗНО;
  • декілька власних презентацій до занять;
  • власний відеоурок;
  • словник термінів до цього курсу;
  • систему додаткових та творчих завдань до занять;
  • рекомендації щодо роботи з дистанційним курсом
В розробці кожного заняття виділено його структурні елементи, визначено дидактичну мету. Особливу увагу приділено сприйманню, усвідомленню й осмисленню навчального матеріалу.
Деякі заняття містять авторські мнемонічні правила для кращого розуміння, усвідомлення та запам’ятовування учнями отриманої інформації.
Окреме заняття виділено на розв’язування раціональних нерівностей з параметром, що є поглибленням даної теми і важливим кроком в розвитку дослідницької діяльності учнів і в підготовці до ЗНО.
Цей курс буде корисним не тільки учням 9 класів, які дистанційно опановують тему але й учням, які сидять за партою в школі та бажають покращити своє розуміння або повторити матеріал. Також учням 10 класів при вивченні таких тем, як «Числові функції» та «Рівняння і нерівності». Та учням 11 класів під час повторення навчального матеріалу; при підготовці до ЗНО.










Заняття 1

Тема: Функція. Область визначення. Область значень. Графік
Мета уроку: повторити знання про функцію, її властивості, графік, отримані в 7-8 класах.
Очікувані результати:
  • учні повинні знати означення функції, графіка функції;
  • розуміти поняття: «аргумент», «функція»;
  • вміти знаходити область визначення та область значень функції.
Основні поняття для засвоєння: функція, графік функції, аргумент, область визначення, область значень.
Рекомендації вчителю - наставнику
  • Нагадати про правила користування ПК;
  • Повторити з учнями означення числової функції, області визначення та її області значень, а також графіка;
  • Виробити сталі вміння відтворювати зміст повторених понять, а також використовувати їх для розв’язування задач;
  • Запропонувати учням подивитись науково-популярний фільм на тему «Функція» в двох частинах.
Рекомендації учням
  1. Повторити теоретичний матеріал, який стосується поняття функції; знати всі необхідні означення;
  2. Зробити в зошиті опорний конспект;
  3. Не тільки слідкувати за практичним розв’язуванням вправ, яке відбувається на занятті, але й виконувати ці розв’язання в своїх зошитах;
  4. Переглянути запропоновані фільми;
  5. Якщо під час занять відчуваєте втому, зробіть паузу на фізкульт-хвилинку;
  6. Після опрацювання кожного розділу рекомендуємо робити гімнастику очей.
Хід уроку
Теоретичний матеріал
Застосування знань на практиці
Підведення підсумків уроку
Для тих, хто хоче більше...
Для підвищення інтересу та кращого розуміння теми, рекомендуємо наступний фільм

Комментариев нет:

Отправить комментарий